środa, 2 stycznia 2013

Koskoosh - Reggae Christmass Piotrków Trybunalski 21.12.1991

Witajcie.
Dziś na blogu Polskie Reggae pragnę przedstawić Wam kolejne nagranie zespołu Koskoosh.
Przy okazji pragnę podziękować osobom dzięki którym wszedłem w posiadanie tego nagrania i Piotrkowi Sadowskiemu który pozwolił na jego publikację na blogu i pomógł w przygotowaniach.
Dziękuję i zapraszam do pobierania i słuchania.





http://www.4shared.com/rar/QXz48xZo/Koskoosh_-_Reggae_Christmass_P.html
I jeszcze raz to samo:
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Koskoosh/Koskoosh+-+Reggae+Christmass+Piotrk*c3*b3w+Trybunalski+21.12.1991

9 komentarzy:

Jarek NeoGobbo Krajniewski pisze...

Byłem, słyszałem, teraz ściągnę...
Co pamiętam z tego czasu? Tanią herbatę w postpeerelowskich szklankach, którą podawano w "bufecie", jakiegoś lokalnego biznesmena, trochę podpitego, któremu bardzo spodobały się bębny i chciał nas zatrudnić. Jeszcze Dziewczynę, której nie widziałem już prawie 20 lat...
Czekam z niecierpliwością

jahlive pisze...

"Pijany facet nie pojmuje ni słowa... Czy masz choć trochę odwagi, by zacząć się buntować?" - to tak a'propos Twoich Jarku słów i muzyki Kooskoosh.

koskoosh pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
koskoosh pisze...

Slawku, jestem pod wielkim wrazeniem tego co uzyskales z tego materialu. Gratuluje i dziekuje. :-)

fari pisze...

Koskoosh.Cieszę się.Twoje (Wasze)zadowolenie jest dla mnie powodem by dalej robić tego bloga.

jahlive pisze...

Koskoosh, po Twojej rekomendacji aż ściągnę ten materiał, mimo że posiadam go na dysku od 2009 roku :)

koskoosh pisze...

No nie.....nie chodzilo mi oczywiscie o jakies sztuczne zachwalanie. Ale jest postep miedzy tym co wczesniej dostalem do przesluchania a wersja finalna ( no chyba ze wsteopnie otrzymalem celowo zly material haha ;-) - zarcik )
Pozdrawiam i milych wspomnien :-)

fari pisze...

Koskoosh.Przyznam się że nie mam czasu na jakieś matactwa i kombinacje.jahlive od 2009 roku posiada tę samą wersję jaką Ty otrzymałeś czyli oryginał.Remaster powstał kilka dni temu dopiero.Kolejny materiał nie zabrzmi tak dobrze jak ten.Materiał wyjściowy nie dał mi szans ale i tak wyszło w miarę dobrze o czym przekonamy się niebawem.Dzięki za uznanie.

Jarek NeoGobbo Krajniewski pisze...

Dla wszystkich dawnych miłośników bloga REGGAE, AFRYKA I CUDOWNA DZIEWCZYNA wspomnienie z tamtego Reggae Christmas i okolic:http://mojezaglebie.blogspot.com/2013/01/reaggae-christmas-1991.html