wtorek, 28 czerwca 2011

Kryterium - Demo 2011


Witajcie.
Dziś chciałbym oderwać Was od zespołu R.A.P.
Powód ? Bardzo dobra wiadomość dla miłośników muzyki zespołu Kryterium.
Otóż chciałbym poinformować że zespół reaktywował się a na dowód tego zamieszczam trzy utwory demo zarejestrowane przez zespół i info które podesłał mi Ryszard Orecki.
"Te nagrania to prawie na setkę zarejestrowane kawałki przy których pracujemy. Niestety nie mamy jeszcze pełnego składu (szukamy perkusisty i dęciaków) i te nagrania zrobiliśmy pod tym kątem więc nie mogły być idealne". "O zespole mało co jeszcze można napisać, jedyna informacja to, że w nagraniach wzięło udział trzech podstawowych muzyków z dawnego składu:
Dariusz "Kaziu" Kamiński- perkusja
Dariusz "Kokos" Kokowicz - gitara (w dawnym składzie klawiszowiec zespołu)
i ja Ryszard "Nati" Orecki - wokal
Do składu dołączyli
Radek Zawiliński - gitara basowa
Maciej Domagałło - klawisze
Magda Wanda- trąbka

Jak byliby chętni ze Szczecina do współpracy można podać im mój mail.

Pozdrawiam serdecznie ,mam nadzieje na spotkanie na którymś z festiwali lub koncertów"
Adres do Ryszarda to:
ryszard.orecki@belweder.com.pl

Zapraszam bardzo serdecznie do słuchania i dziękuję za dobre wieści.

Pobądź

Przyjadę do Ciebie

Sen z ciemnej ulicy

1 komentarz:

jahlive pisze...

Jak zawsze gęsto i lirycznie w warstwie tekstowej. Super loversy! Gratulacje Nati! Zespół kocham nie od dziś, ale zakochałam się jeszcze bardziej :)