środa, 11 maja 2011

Jack Sapphire & Addis - TRIBUTE TO BOB MARLEY


Witajcie
Z wielką radością przedstawiam Wam na blogu Polskie Reggae materiał o nazwie Tribute To Bob Marley.
Materiał ten otrzymałem od Jacka Szafira za co bardzo serdecznie dziękuję a przy okazji zapraszam do odwiedzenia jego MySpace
Teraz czas już na muzykę.15 utworów,ponad półtorej godziny bardzo dobrego grania. Materiał pobrać możecie z tego miejsca:
http://www.4shared.com/file/ONdrevDi/Jack_Sapphire__Addis_-_TRIBUTE.html
i jeszcze raz to samo:
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Jack+Sapphire/TRIBUTE+TO+BOB+MARLEY

5 komentarzy:

jahlive pisze...

Kocham ten materiałi mam nawet oryginał :) Z taką... szafirową okładką. Tylko że zaginął mi w pewnych okolicznościach, a może mam duplikat? Lecę do pudła sprawdzić.

fari pisze...

Jeśli mówisz o kasecie to teraz masz więcej utworów.Przekonasz się jak pobierzesz nagranie.

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki!!! Mam to na kasecie, ale cieszę się, że w zamieszczonym materiale jest więcej utworów :)
Pozdrawiam. Szeryf

fari pisze...

Witaj Szeryfie.To dla mnie wiele znaczy że materiał ten mógł pojawić się na blogu dzięki Jackowi.To co wstawiłem na bloga to kompilacja kasety którą posiadasz,płyty którą widać na blogu(foto) i kilku innych nagrań z tego koncertu jakie dostałem od Jacka i w ten sposób powstało to co prezentuję na blogu.14 nagrań tych samych co na kasecie(Jakość lepsza niż na kasecie)+ wstęp (35 sek.)+ I SHOT THE SHERIFF 26.06.1993.
Myślę że jest to ciekawy materiał dla wszystkich...

Anonimowy pisze...

Piękny materiał