sobota, 9 stycznia 2010

RAS - Africa Is Hungry - Toruń 16.03.1991.



Witajcie
Dawno już nie wstawiałem na bloga Polskie Reggae materiałów z Africa Is Hungry.
Czas to naprawić.
Wielkie podziękowanie dla organizatorów koncertu A.I.H.i dla zespołu RAS za dobre dźwięki.
Nagranie udostępnili:
-Krzysztof Paśniewski
-Czita
-Neo Gobbo
Dzięki za zaufanie i dobre chęci...

http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/RAS/Africa+Is+Hungry+-+Toru*c5*84+16.03.1991
i jeszcze raz to samo:
http://www.4shared.com/file/192767368/1e1bd21d/RAS_-_Africa_Is_Hungry_-_Toru_.html


Jeśli znacie nazwy utworów proszę,napiszcie.

10 komentarzy:

jahlive pisze...

Mam nadzieję, że to ostatni RAS, kiedy plik na chomiku zajmuje ponad 50 MB ;-) Nie każdy chce wzbogacać ten warez, a z 4shared ściągało mi się trzy godziny (i nie jest to wina mojego neta)...

jahlive pisze...

A tak poza tym, to czy kawałek nr 4 to nie to samo, co kolejny, numer 5? A może tak miało być?

fari pisze...

Live.Faktycznie,pomyłka się wdarła.Już poprawiłem.

Anonimowy pisze...

Fari! Rozbij jeszcze obecny kawałek nr 2 na dwie części, bo to są dwa kawałki - podział jest w ok. 5:02. Pozdro. seniorP.

przemo_zbr pisze...

wielkie dzięki za RAS !!
świetny zespół :)

fari pisze...

Senior P.Utwór drugi zostawiłem specjalnie nie podzielony.Tak sprytnie zostały połączone te numery że postanowiłem tak to pozostawić.Naturalnie jeśli pojawi się więcej głosów za tym aby je podzielić to to zrobię.
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

to już tyle lat minęło i nie "jak jeden dzień". dzięki za to zdjęcie i miłe słowa w imieniu własnym i kolegów z zespołu.

fari pisze...

Witaj "gościu strudzony" Anonimowy.Mam nadzieję że jeszcze kiedyś tutaj zawitasz i że dane Nam będzie poznanie jakiś "nowych" materiałów RASu.

Anonimowy pisze...

Fajnie że ktoś o nas pamięta :) Pozdrawiamy serdecznie! Dla Was niespodzianka RAS 2013: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rnnms7Su0jM#t=41

Anonimowy pisze...

Proszę bardzo, jest i trochę starsze video:
https://www.youtube.com/watch?v=R_v_FFBFnxk&t=44s

miłych wspomnień życzę.