wtorek, 15 grudnia 2009

Bracia - Wiecznie w drodze czyli Galago - 1998 - Rebel Salution




Witajcie.
Kilka dni temu zamieściłem ten materiał ale jakość kopi była raczej "słaba".Ku mojej i mam nadzieję Waszej radości znalazła się osoba która odpowiedziała na mój apel i dostarczyła nam nagranie o wiele lepiej brzmiące.Wielkie podziękowanie.
Zapraszam ponownie do pobierania i delektowania się tym nagraniem.
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Galago/Rebel+Salution
i jeszcze raz to samo:
http://www.4shared.com/file/173813123/91c8faeb/Galago_-_1998_-_Rebel_Salution.html

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dla niektórych nie jakość a wartość ma największe znaczenie. To jest bezcenne. A utwór "Ressistance" to wg. mnie najpiękniejsza piosenka wykonana jak dotąd przez Polaków!
To jest taka muzyka jakiej w Polsce brakuje, której powinny słuchać wszystkie dzieci(oszołomione Bob one i Pablopavio).

Matty Dread

fari pisze...

Witaj Matty.
Masz rację ale bez wątpienia lepiej słuchać czegoś w dobrej jakości tym bardziej jeśli jest to tak dobry materiał jak ten.
Mam nadzieję że młodzi słuchacze za sprawą bloga wyrobią sobie ucho i uświadomią sobie co jest dobre i warte słuchania.Ale nie mi tu chyba sugerować...

jahlive pisze...

Kto jeszcze nie ściągnął, polecam. Materiał znam od roku i "Asjeda" chodzi mi po głowie od dawna. Coś niesamowitego.

A Ty Mati jak słuchasz całe życie muzyki (oczywiście nie mam nic przeciwko temu, gdyż Twoja muzyka jest piękna) zgrywana przez różnych nie-skomercjalizowanych rastamanów na Mac'ach, którzy EAC'a na oczy nie widzieli (taki program do zgrywania muzyki), to i tak nie widzisz rożnicy :)

Anonimowy pisze...

czolem fari znam ten material od dawna lata 90 dostalem go na tasmie od nieznajomej i pamietam ktoregos ciezkiego poranka zapuscilem ...i ciary mnie przeszly cholera co to? sluchalem wtedy Variete itd ale to mialo takiego emocjalnego kopa ze kamienie z rak wysuwaly sie bezwiednie tak to ta plytka bez ktorej sie nie ruszam i nigdy sie nie starzeje poprostu ma cos do powiedzenia w przeciwienstwie do wielu innych dread boys bandow luu don olejo bielsko