środa, 3 czerwca 2009

One Love Warriors - DK Biskupiec 1996

Gość naszego bloga Stubek pisał kiedyś w shoutboksie, że poszukuje nagrań formacji One Love Warriors z Biskupca. Trochę to trwało, ale dzięki staraniom osób zaangażowanych niegdyś w tworzenie mazurskiej sceny reggae, wczoraj ujrzały światło dzienne w serwisie wrzuta.pl, gdzie zamieścił je gongg1 (wielkie dzięki).
Materiał pochodzi z roku 1996. Został zarejestrowany w biskupieckim Domu Kultury. One Love Warriors powstał na gruzach formacji Noel (która to mam nadzieję, że również zostanie kiedyś przedstawiona na blogu - dzięki, Marku P.!) Ciekawostką jest to, ze One Love Warriors, jak mówi Udostępniający materiał, byli nazywani "biskupieckimi Sly and Robbie"...

Skład zespołu (taki, o jakim udało mi się dowiedzieć):
Bocian - Perkusja
Czerny - Bass
Sławek Nosek - speace guitar
Paweł Weraksa i Darek Płodzicki - nawijka
Zapraszam do pobierania:
http://www.4shared.com/file/va-YfVzQ/One_Love_Warriors_-_DK_Biskupi.html
i jeszcze raz to samo:
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/One+Love+Warriors/DK+Biskupiec+1996
Piszcie, jeśli możecie pomóc w odszukiwaniu archiwalnych materiałów i informacji, odzywajcie się też, jeśli czegoś poszukujecie. Nie obiecuję że od razu wszystko pojawi się na blogu, ale kto wie, co może nastąpić w przyszłości - również dzięki Waszej nieocenionej pomocy :)

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piszac Biskupieccy Sly aqnd Robbie miałem na mysli nasza sekcje Rytmiczna (Bocian i Czerny)
Pozdrawiam DP

stubek pisze...

Z pozdrowieniami dla fari, Jahlive i całej ekipy polskiereggae.blogspot proszę o małe sprostowanie: nie jestem z zespołu Jordan ;) (acz równie serdecznie pozdrawiam cały zespół) a za "One Love Warriors" pięknie dziękuję ;) Jeśli można prosić jeszcze o info o składzie zespołu OLW jak i Noel byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam. Stubek

jahlive pisze...

Ups, jeden wpis i sporo kontrowersji. Zaraz zmieniam (sorry Stubek!) Cieszę się, że nadal śledzisz naszego bloga :)

Anonimowy pisze...

Witam
Skład OLW
Bocian Perka
Czerny Bass
Sławek Nosek speace guitar
Paweł Weraksa i Darek Płodzicki nawijka
Pozdrawiam

stubek pisze...

Anonimowy: dzięki za info o składzie zespołu,
jahlive: nadal śledzę bloga i polskie reggae (i pamiętam... kiedyś wyrzuty sumienia mnie zjedzą ;) ale jeszcze przyjdzie czas...)
Szczególne dzięki za pamięć odnośnie OLW. Już prawie nie wierzyłem, że ktoś, coś, gdzieś i kiedyś... a tu nagrania ;) Dzięki!

Pozdrowienia dla Wojowników ;)

jahlive pisze...

Ja Ci Stubek naprawdę gratuluję gustu muzycznego - muszę przyznać, że "podpartuję" Cię trochę i fajnie, że niedługo (być może!) staniesz się szczęśliwym posiadaczem unikatowej Black Rose :)))) Też ją mam :))) Świetne wydawnictwo! Ale One Love Warriors (że też przez tak dłuższy czas tylko Ty o niej pamiętałeś!) nic nie przebije :)))

Anonimowy pisze...

OLW powstalo po rozpadzie Kilku Biskupieckich kapel , min Ras Pax World (mam nadzieje ze uda sie wyciagna c jakies ich nagrania ,wierzcie roots na poziomie ktoory nawet dzis moze zaskoczyc i Noel (postram sie skołowac nagrania ,matka data jest w BC oraz IAndI ,ktoorzy błysneli utworem Kanapki.
DP-gongg1
Pozdrawiam

jahlive pisze...

Hehehe, ciekawe czy te kanapki z I and I to z mięsem były - dostałoby się im od dzisiejszych rasta-wege ;-)))

Trzymamy Cię za słowo, gongg1 i z niecierpliwością oczekujemy na kolejne biskupieckie skarby, tym bardziej że - jak widzimy na przykładzie O.L.W. - niezwykle zdolni ludzie to byli :-)))

Gobbo (Ra z Tafarii) pisze...

Ras Pax World był biskupiecki? Jak dotąd cały czas myślałem że kapela była z Ciechanowa. A to za sprawą takiego gościa z Ciechanowa - Paxa - który sporo namieszał przy organizacji pierwszej Afryki. Muzyki nigdy nie słyszałem, więc czekam.

fari pisze...

W E.P.R. napisane jest że zespół pochodzi z Ciechanowa.Ciekaw jestem skąd pochodzi taka rozbieżność ponad stu kilometrów?

Anonimowy pisze...

Ras Pax World byli z BC .Nosiu ,ktoory gral w OLW grał wcześniej w RPXW .
Ich skład był taki
Paweł Korobczyc Grooft voc i git
Nosiu git
Czerny bass(?)
Pieczara perka

Anonimowy pisze...

Poprawilem plik strona bdk (na wrzuta.pl,wiecej utworoow.Pozdrawiam