piątek, 12 czerwca 2009

I and I Pielgrzym Zine nr 9 1994


Witajcie.
Dziś przedstawię Wam ostatni numer "Pielgrzym zine".Ostatni jaki było mi dane widzieć i czytać.Czy ukazały się następne numery tego zina?.Czy Pielgrzym udzielał się jeszcze potem gdzieś? Nie wiem.

Dziękuję Ci Jacku / Pielgrzymie za to wszystko co zrobiłeś dla Nas i dla Reggae ! ! !

http://www.4shared.com/file/100271346/b837045/I_and_I_nr_9_1994_wwwpolskiereggaeblogspotcom_.html
i jeszcze raz to samo:
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/I+and+I+Pielgrzym+Zine

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Niestety to ostatni numer Pielgrzyma jak dla mnie wielka szkoda, chyba mam jeszcze wersję papierową :-)

jahlive pisze...

A było napisane tam coś w tym stylu "następny numer będziecie tworzyli Wy sami"... Ciekawe, czy Jacek miał kiedykolwiek chociaż jakiś wstępny zarys tego numeru...

fari pisze...

... no więc tworzymy ten kolejny ...

jahlive pisze...

Mnie się w tym numerze troszkę nie podoba jego zawartość. Np. te recenzje - jest ich niewiele, za to wymienione są ciurkiem kasety które "niedawno" się ukazały. Ja wiem, że wtedy dostęp do materiałów był znacznie trudniejszy, ale Pielgrzym mógł się bardziej postarać - w końcu to "zawodowiec" :)))

jahlive pisze...

I w gruncie rzeczy wobec tego nie dziwię się że zin (chociaż świetny) koniec końców upadł.