niedziela, 7 grudnia 2008

Vegetus - Zabiłem Szeryfa


Witajcie.
Dziś na blogu Polskie Reggae mam zaszczyt przedstawić Wam nagranie formacji pochodzącej z Rucianego-Nida.Formacja po raz pierwszy pod nazwą Vegetus wystąpiła w 1992 roku.Zespól zawiesił działalność w 1994 roku po nagraniu drugiego dema o nazwie Rebel Miusic Reggae którego poszukuję ! ! !
http://www.4shared.com/file/82445374/625708a/Vegetus_-_Zabiem_Szeryfa__polskiereggaeblogspotcom_.html
I jeszcze raz to samo na Chomiku : http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Vegetus

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki za ten materiał. Będzie następny??

Czarny Afgan pisze...

Podejrzewam, że zespół nie nagrał innych materiałów. Chyba, że ktoś ma dostęp do jakiś bootlegów

Anonimowy pisze...

Nagrał, nagrał. Tylko pewnie nie został wydany. Kiedyś go miałem, straciłem, teraz próbuję go odzyskać. Jak się uda to dam znać. Filip.

Anonimowy pisze...

Dzięki, pamiętam to jeszcze z kasety, rewelka, od lat szukam :)

Anonimowy pisze...

to bylo 16 lat temu ale dobrze pamietam dzien w ktorym to nagralismy sylvasylva

fari pisze...

Cześć Sylwester
Fajnie że zawitałeś na strony bloga.Mam do Ciebie prośbę.Daj mi znak na mojego maila fari.polskiereggae@gmail.com
Skoro już pojawiła się taka okazja to chciałbym porozmawiać z Tobą o innych nagraniach Vegetus'a ale być może nie tylko o tym.Czekam na sygnał i pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

znalazłem tę stronę bo mi się Sylwek dziś przyśnił hehe... był drugi materiał i to nawet dość obszerny, choć trochę surowy. Nie był jednak chyba nigdzie wydany. Jak prawowici właściciele materiału nie wrzucą to za ich pozwoleniem pogrzebię w starych kasetach i (o ile znajdę) postaram się zgrać to na kompa.
Pozdrawiam. Sołtys

fari pisze...

Witaj.Sylwek się nie odzywa.Nie wiem czy jeszcze tu zagląda.Mam nadzieję że tak.Jeśli Sołtysie masz kontakt z zespołem to wspomnij im o blogu i o tym że chętnie bym z ludźmi pogadał,choćby o innych nagraniach Vegetusa jakie posiadam.Co do nagrania o którym wspomniałeś,chętnie bym je poznał.Liczę że nic nie stanie na przeszkodzie...

Anonimowy pisze...

no niestety!!! kontaktu nie mam, Sylwka i chyba obecnego tu przez chwilę Filipa widziałem chyba z 10 lat temu. Ale było fajnie!!!
Przeszukałem jedno miejsce ale kasety nie znalazłem, jeszcze jedno przeszukam jutro. Mam nadzieję że się uda!!!
Sołtys

fari pisze...

Sołtys.Mam nadzieję i czekam...

Anonimowy pisze...

zapytam kumpla, bo widziałem u niego całą wydaną kasetę pt. "Zabiłem szeryfa" i zgram na kompa a potem sie wrzuci na chomika czy rapid
pozdro RNR

fari pisze...

Ok.Jak byś znalazł coś jeszcze ciekawego to daj znak.
Pozdrawiam.

Radio Bunt pisze...

11.02.20015 www.radiobunt.com
z naszego archiwum 56 minut Vegetusa, pierwszy kawalek zaczyna sie od słów "pieniądze są źródłem niepokoju".

Anonimowy pisze...

Sylwek! Jak będziesz w Piszu to odezwij się.
Znajdziesz mnie tam gdzie poprzednio.
Filip.

Anonimowy pisze...

Cześć.
Wrzuciłem na YT video z kilku koncertów.

https://www.youtube.com/watch?v=FicCL1AqmRk

Miłych wspomnień.