wtorek, 23 grudnia 2008

Kryterium - Nagrania Studyjne i życzenia

Witajcie.
Był taki czas kiedy bloga Polskie Reggae tworzyła oprócz mnie Jahlive.Oto co kiedyś tu napisała:


"Z okazji Świąt Redakcja Bloga Polskie Reggae życzy Wam wiele szczęścia życiowego i rodzinnego ciepła. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie we wspólne tworzenie naszego serwisu i wszystkie dobre słowa oraz materiały, jakie nam nadsyłacie.

W prezencie świątecznym prezentujemy wigilijną premierę jednego z nich - a jest to prawie 10 niepublikowanych kawałków Kryterium od użytkownika Nati. Mam nadzieję, że w przedświątecznej krzątaninie znajdziecie chwilę czasu, by usiąść i posłuchać, a jest czego - materiał o tak świetnej jakości bardzo rzadko ma okazję ujrzeć światło dzienne na naszej stronie.

Wesołych Świąt!
Jahlive i Fari (Sławek)
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Kryterium/Nagrania+Studyjne
i jeszcze raz to samo:
http://www.4shared.com/file/199253281/628e05ce/Kryterium_-_Nagrania_Studyjne_.html"

4 komentarze:

Megat pisze...

your blog very beautiful and more info,I like your blog

CzarnyAfgan pisze...

Kolega chciał chyba powiedzieć coś w stylu:
"Genialny (bardzo piękny) blog z dużą ilością informacji. Podoba mi się (lubię) Wasz blog"

Dla tych którzy (jak wyżej piszący kolega) nie znają angielskiego :)

Anonimowy pisze...

Po latach poszukiwań wreszcie znalazłem (TUTAJ!) Kryterium, szczególnie poszukiwałem "Obudzisz się", znane mi tylko z koszmarnej jakości nagrania z Opola `86. Udało się, wielkie dzięki!!!

fari pisze...

Proszę bardzo.Bo oto tu chodzi aby szukać,znajdywać i dzielić się.Oby to wszystko przyniosło nam jak najwięcej radości.
Pozdrawiam.