czwartek, 4 września 2008

Komunikat

Witajcie
W związku z zaistniałą sytuacją i pojawiającą się możliwością przedstawienia Wam nagrań z Corocznego festiwalu jaki odbywał się w latach 1991-98.w Toruniu , zwracam się z prośbą do wszystkich którzy w tych latach mieli możliwość zagrania na Africa Is Hungry (lub znają tych co grali na A.I.H.)o kontakt ze mną w celu dogadania paru kwestii.Jednocześnie pragnę poinformować że posiadam zgodę organizatora na zamieszczenie tych nagrań na blogu,jednak bez wcześniejszego porozumienia z zespołami wolał bym tego nie robić.Liczę na Waszą pomoc w sprawie skontaktowania się z zespołami(sam niestety nie jestem w stanie tego dokonać).Na pierwszy ogień(jeśli wszystko się uda)mam zamiar przedstawić Wam takie zespoły:
- The Rebels
- Dread Lion
- R.A.S.
- Stage Of Unity
- Arcan
- THC Habakuk
- Selalainkatha
- Transformers
- Vision
- Cherokee
Także sami widzicie że warto !!!

Jednocześnie proszę zespoły które już pojawiły się na blogu a nie miałem jeszcze możliwości porozmawiania z nimi o kontakt.
Tym którzy pomogli w doprowadzeniu do całej tej sytuacji i tym którzy mam nadzieję pomogą Wielkie Podziękowanie !

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

SLELAINKATHA naturalnie nie ma nic przeciw umieszczeniu koncertu z AIH. Mało z tego pamiętamy i były tam chyba jakieś pierepałki z akustykami (bas na pogłosie ;-). Ala co tam to stare dzieje. Mamy jeszcze jakaś archaiczną kasetę ze studia w Szczecinie - takie niby demo. Może wydobędziemy. A teraz SELALAINKATHA przetransformowała wię w regowy kabaret pt.: RASTAMANIANA

www.rastamaniana.art.pl

na tej stronie, też stare fotki jeszcze jako SELALAINKATHA . Dża Loff 4 EWRYŁAN

Pasza Wasza

fari pisze...

Witaj
Cieszę się że się odezwałeś i że dajesz przyzwolenie na wstawienie tego materiału na bloga.Zrobię to z wielką przyjemnością.
Ps:W dziale o Jerlamie znajdziesz zdjęcie plakatu z koncertu Selalainkathy z klubu C14 w Gdańsku na którym miałem przyjemność również wystąpić.

Anonimowy pisze...

Cała przyjemność po naszej stronie. Robisz na prawdę fajową robotę, bo czas zasuwa a pamięć zawodna. Słabo się już nawet pamięta koncerty, na których się grała - takie rzeczy jak C 14. I teraz mi się przed oczami wyświetla jaki to był sympatyczny koncert mimo bardzo partyzanckich warunków. Zachęciłeś nas do odszukania archiwalnych materiałów, bo nigdy o to nie dbaliśmy. Jest gdzieś nawet teledysk zrobiony przez TVP Poznań i nagranie najlepszego z niewielu koncertów z Kostrzyna nad Odrą (dekady przed Woodstokiem). Jak tylko coś wyszperamy damy na pewno znać. Raz jeszcze dzięki za życzliwą pamięć i ściski serdeczne. Pasza Wasza

Anonimowy pisze...

AIH pozdrawia SELA. koncert był cudowny. z sentymentem słucham do dziś...
seniorP.

Anonimowy pisze...

I wice wersja ;-) tzn. SELA pozdrawia serdecznie AIH. Atmosfera była kapitalna. Takie też i wtedy czasy były, że wiele rzeczy działo się na partyzanta - z potrzeby serca, a nie w ramach kontraktów menadżerskich. Bardzo jesteśmy ciekawi tych nagrań. Ciekawe kiedy FARI zapoda na sajcie?

Uściski dla Regebandy. I Dża Loff for Ewryłan!!!

Pasza Wasza

CzarnyAfgan pisze...

Czekam z niecierpliwością na nagrania. Jak zwykle od zapomnienia ratuje fari :)
Pozdrawiam wszystkich, Afgan

Anonimowy pisze...

hej super że są nagrania z Torunia zespołu Cherokee proszę o kontakt perkusista zespołu pozdrawiam.

Apostoł pisze...

DREAD LION z Knurowa pozdrawia wszystkich. Oczywiście jesteśmy za opublikowaniem koncertu AiH. Jesteśmy w fazie reaktywacji i rekonstrukcji grupy. Mam nadzieję, że się to uda. Jeszcze raz pozdrawiamy

fari pisze...

Witaj Apostol
Z wielka radoscia przedstawie zatem materiał z roku 1991.Mam jednak maly problem z materiałem i bez Twojej (lub kogoś z zespołu) pomocy chyba sobie nie poradzę.Odpisz proszę na adres mojego maila fari.polskiereggae@gmail.com To napisze o co mi chodzi.
Pozdrawiam serdecznie.
fari

Anonimowy pisze...

Mam zapis tego koncertu z konsoli na kasecie z włożoną fotką z koncertu, więc ściągał nie będę. Ach - cóż to był za koncert - ten tylko się dowie, kto go widział i ewentualnie jeszcze teraz może ściągnąć do posłuchania.
"Nie siadaj z szydercami" pozdro dla SELA od RA Z TAFARII (NEO)GOBBO a dla fari wielkie dzięki za ten blog. Właśnie się o nim dowiedziałem na 19 AFRYCE, na którą zawitałem po latach

fari pisze...

Witaj Anonimowy
Jeśli chcesz,mogę pozdrowienia przekazać zespołowi Sela "osobiście".Nie jestem pewien czy zespół tutaj zagląda a na pewno by się ucieszyli.Ja natomiast cieszę się że znalazłeś tego bloga i mam nadzieję że będziesz częstym naszym gościem.

Anonimowy pisze...

Mam telefon "do Izraela", jesteś zainteresowany kontaktem z Dża Ludźmi?

Ps na Bloga trafiłem od Piotra K i...trochę tu pomyszkuje - jest co czytać -
dzięki
Dezerter

fari pisze...

Witaj
Naturalnie zapodaj telefon ze wszystkimi potrzebnymi informacjami ale na maila a nie tutaj:fari.polskiereggae@gmail.com
Czekam na wiadomość.A przy okazji Dezerter?Ksywa czy coś jeszcze?

Anonimowy pisze...

Dezerter bo fanem jestem, znam chłopaków z Dezertera a i zdezerterowałem swego czasu z armii na 13 dni - więc mam prawo do tej ksywki.
Koncert Izraela na Afryce był bardzo późno, padałem po ciężkim tygodniu pracy, ale te ich wibracje podniosły mnie na wyższy poziom psychofizyczny i było warto wytrwać do 3.45 :))
Kontakt (wysyłam na meila) dostałem po koncercie jak podpisywali mi Dża Ludzie.
Dez