sobota, 3 października 2009

"Straszna Bryndza",Błogosławieństwo Miki Mousoleum ...,198x - Wroclaw ''Index''

Witajcie
W ubiegłym roku,a dokładnie 2008-07-22 przedstawiłem Wam materiał zatytułowany "Miki Mousoleum - 198x - Wrocław - ''Index''"
Tym razem na potrzeby cyklu "Straszna bryndza" postanowiłem odświeżyć temat tym bardziej że chciałbym Wam przedstawić inną wersję nagrania tego koncertu mniej zniekształconą cyfrowo.Materiał nazywa się "Miki Mousoleum - 198x - Wrocław ''Index'' (inna wersja)"
Chciałbym jeszcze przytoczyć to co napisałem na tej stronie rok temu:

"Dziś chciałbym podzielić się z Wami moją radością.Aby nie owijać za bardzo zacytuję fragment listu jaki ostatnio dostałem.

"Rozmawialiśmy na ten temat z bandem i uznaliśmy, że oczywiście udzielamy Ci pozwolenia na zamieszczenia nagrań ... , ... a dla nas to frajda, że płyną w świat, a twój blog się rozwija. Tak więc masz nasze błogosławieństwo, jeżeli mogę się tak wyrazić. hehe .
Pracujemy nad nowymi rzeczami i poinformujemy Cie jeżeli coś ciekawego urodzimy.
Tymczasem pozdrowienia i wszystkiego dobrego."

List ten otrzymałem od jednego z muzyków grającej legendy."
Bardzo dziękuję tym wszystkim którzy pomogli mi doprowadzić do tego wszystkiego.

Panie i panowie,mam zaszczyt przedstawić Wam

Miki Mousoleum - 198x - Wrocław - ''Index''

Miki Mousoleum - Wrocław - ''Index'' 198x
i jeszcze raz to samo:
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Miki+Mousoleum

Miki Mousoleum - 198x - Wroclaw ''Index'' (inna wersja)
http://www.4shared.com/file/137037726/8cdb1e65/Miki_Mousoleum_-_198x_-_Wroclaw_Index__inna_wersja___wwwpolskiereggaeblogspotcom__.html
i jeszcze raz to samo:
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Miki+Mousoleum

4 komentarze:

jahlive pisze...

Dziękujemy! (kłania się)

etka pisze...

Mój najlepszy kawałek to "Ja jestem Kaman, uzbecki szaman... (...), przypalam trawę, przygrywam rege, gdy brak mi szmalu sprzedaję butelki". Chyba nosi on tytuł "Ja, Kaman". Miałam kiedyś kasetę z zapisem akustycznym starego MM ale chyba "poszła" sobie w świat...?

jahlive pisze...

"Palić jointa jest okej..." - śpiewał piękny i młody Krzysiu. I co? Już nie jest... Jaka ta historia przewrotna.

jahlive pisze...

P.S.: Za to nie ma już dynamitu na kartki :)