czwartek, 24 kwietnia 2008

Bracia - Wiecznie w drodze czyli Galago - Śpiewali Mi Ptacy czyli Boże narodzenie w kwietniu?



Dlaczego by nie?.W końcu każdy dzień jest odpowiedni do tego by wychwalać,wysławiać,i przede wszystkim słuchać...Pozwolę sobie zacytować jeszcze fragment z pewnej kasety(ciekaw jestem czy zgadniecie z jakiej).
"Niektórzy mówią:"wesołych świąt",ale przecież Boże narodzenie jest każdego dnia..."
A teraz już o samym nagraniu:

Galago - Śpiewali Mi Ptacy
1 Śpiewali Mi Ptacy
2 Śpij
3 Najpiękniejsza
4 Pan Nadchodzi
w składzie:
Michał Erszkowski - gitara basowa,rytmiczna,solowa.
Jan Erszkowski - perkusja,instr. perkusyjne,instr. klawiszowe.
Małgorzata Jakubiec - wokal.
Mikołaj Trzaska - Saksofon.
Józef Koniecki - Skrzypce.

Materiał zarejestrowany w "Orłowo Sound Studio" w 2000 roku.
http://www.4shared.com/file/101099396/2f163239/Galago_-_piewali_mi_ptacy_wwwpolskiereggaeblogspotcom_.html
I jeszcze raz to samo:
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/Galago/*c5*9apiewali+mi+ptacy

1 komentarz:

Gobbo (Ra z Tafarii) pisze...

Ten mini konkursik to pewnie bez nagród? Odp.: Rebelsi n aktórymś koncercie, chyba w Piotrkowie, pocz. lat 90.