sobota, 19 kwietnia 2008

Dyliżans - Demo

DYLIŻANS to Zambrowski band , który zaistniał po raz pierwszy w 1988 r. na gruzach wcześniejszego HWDK KALORYFER z 1986 r. Początkowo grali punka, potem ze zmianą składu zaczęły się pojawiać w ich muzyce elementy ska i reggae.
Nagrywali demówki , ale nie w studio tylko amatorsko w domach kultury w Łomży i Ostrowi Mazowieckiej . Nigdy jednak nagrania nie zostały wydane . Krążyły wśród znajomych , jedynie trzy kawałki zostały umieszczone na dwuczęściowej składance „Zambrów-Łomża”.
Koncertowali przeważnie na terenie północno wschodniej Polski , były to głównie imprezy klubowe . Z większych były to warsztaty reggae w Brodnicy w 94 albo 95 r.
Koncertowali m.in. z Rebelion (Brodnica) , Dobra Siła (Węgorzewo) , Usta Syracha (Dębica), Farben Lehre , Polityka (Łomża).
Ostatni skład : Liliana, Grzegorz ( Dżodżo) , Robert (Zając) , Piotr (Klocek) , Marek (Korek) .
Bardzo dobry opis historii zespołu Dyliżans znaleźć możecie na blogu "INDEPENDENT Zambrów" a wiele cennych dobroci znaleźć możecie na stronie samego zespołu.
http://chomikuj.pl/Polskie_Reggae/DYLI*c5*bbANS
i jeszcze raz to samo:
http://www.4shared.com/file/85067255/cc29afda/DYLIANS__wwwpolskiereggaeblogspotcom_.html

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szukam kontaktu z zespołem. bronikart@wp.pl

fari pisze...

Witaj anonimowy
Informację o twoich poszukiwaniach przekazałem jednej osobie z zespołu a jak się dalej sprawy potoczą,zobaczymy.Pozdrawiam.
fari

bronikart pisze...

Co u Was słychać w Zambrowie, jaka Energia?

04.12.09 o 20.00 mam projekcję mojego nowego filmu autorskiego "UNPREDICTABILITY - YANTRA" w ramach Międzynarodowego Bienale Grafiki w Krakowie /Graficzny Białystok w Centrum Zamenhofa/. SZUKAM I POTRZEBUJĘ ENERGII by pokazać PRAWDZIWĄ SIŁĘ NASZEGO POLSKIEGO SŁOŃCA. Mój projekt i pokaz jeszcze na wiosnę był planowany w Klubie-FAMA w Białymstoku, ale ostatecznie wszystko zostało przeniesione do Galerii Centrum Zamenhofa. Oczywiście w przestrzeni tej Galerii trudno byłoby stworzyć Siłę i Moc całej Sekcji Waszego Band'u. Jestem od - ROKU - pod wrażeniem Prawdy Waszej Muzyki- szkoda że jej nie słyszałem - on live before -. Myślę że można by Stworzyć Energię Akustyczną. np. Bębny, Bass, Gitar + MY STONE and Xylophone'S SOUND /Ja sam po moich reggae doświadczeniach sięgajacych początku lat 80'tych - czasów Kluczborka, Opola - Bakshish - bracia Kowalczyk&Bass Lider's Marek Michalczuk ,/Bakszysz/,a potem Słomy-Słoma&Mazurek - Lublin i mój film animated - "Kali Yuga" & "Psychedelic"- Film Polski & WFF Wrocław/1991, Natura - Irek Puchacz and next in Belgium - Flanders - "Vive la Fete" by Denny Mommont also Kinky Star-Belgium - Luc Waegeman- "Needle and the Pain Reaction" itd.
Nie wiem czy pisałem Wam o tym wszystkim w moim liście
rok temu.

Sorry, if not...,

Prof. A.J Bronikowski.

About Me More...

At Now, Art Graf. Reżyser Filmu Animowanego.
Prof. Sztuki- Anrzej Jacek Bronikowski

Prowadzę Obecnie Pracownię Sztuki Multimedialnej i Plakatu w Katedrze Sztuki na Politechnice w Białystoku,

oraz Pracownię Grafiki Komputerowej i Fotografii w Liceum Plastycznym w Łomży,

Wcześniej - Pracownia Filmu Animowanego na ASP W Krakowie oraz na Royal Academy of Fine Ars in Gent - Belgium.

Studiowałem i mieszkałem wcześniej we Wrocławiu, Gandawie - Royal Academy of Fine Arts in Gent - Belgia, a teraz w Krakowie, Łomży i Białymstoku.

Jeśli jesteście zainteresowani szczegółami mojej sztuki i obecnego projektu Multimedialnego w Centrum Zamenhofa w Białymstoku 04.1209 godz. 20.. Zapraszam...

Realia Mojego Projektu Multimedialnego 04.12.09 w Centrum Zamenhofa uwzglednią zwrot kosztów Honorarium za Koncert - Improwizację do Projekcji Mojego Filmu.

Bardzo proszę o szybki kontakt i odpowiedź:

on mail or by my phone number: tel. kom. 507086074

JAH IS NOT DEATH !

IT'S POWER STILL LIVE.

Dub's Prof. AJ Bronik...

Anonimowy pisze...

A oto bardzo ciekawie opisana historia zespołu:
http://pozastadem.blogspot.com/2011/02/dylizans.html

fari pisze...

Wielkie podziękowanie Anonimowy za nakierowanie mnie na bardzo dobre strony o zespole.
Dzięki.

Anonimowy pisze...

Spox.Filip. :-)