środa, 30 kwietnia 2008

... Co myślę ...

Otwierając tego bloga,chciałem stworzyć miejsce,jakiego brakowało mi w sieci.Chciałem(i nadal chcę)stworzyć taką "bazę" gdzie bez zbędnego przewalania stron,podstron i ciągłego szukania w wyszukiwarkach , znajdzie się to o czym warto pamiętać i co warto poznać.Pomysł wydaje mi się trafny.W ciągu pierwszego miesiąca istnienia bloga bylo ok.3000 odsłon tej strony(dziękuję Wam za to !!!)Ale do czego zmierzam.Nie chciałbym robić miejsca w sieci należącego tylko do mnie,bo wiem że nie jestem w stanie poznać wszystkich którzy mają cos do powiedzenia lub przekazania.Nie jestem w stanie przewalić tysiąca stron na których być może cos znajdę.Ale idealizując jednak trochę, myślę że strona ta przy Waszej pomocy ma szansę przetrwać baaardzo długo i być tym ,do czego chętnie będzie się powracać( przecież nawet najmniejsza informacja może pomóc lub przynieść komuś radość a o to tu chodzi).

Brak komentarzy: